Пятница, 23.06.2017, 23:40
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Костянтинівської райдержадміністрації

Меню сайту
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Июнь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • ДонОблІППО
  • Центр дистанційного навчання ДонОблІППО
  • Методичний кабінет відділу освіти
  • Історичний музей "Пам'ять серця"
  • Відділ інформаційних технологій ДонОблІППО
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Оголошення

    Уважаемые директора школ! 

    После закрытия летних лагерей срочно привезите огнетушители для перезарядки. В школе оставьте по одному огнетушителю. На все огнетушители, которые подлежат перезарядки составьте список, с указанием марки и количества, а также проверьте чтобы на каждом огнетушителе была бирка с наименованием учебного заведения.

    Инженер по ОТ Симоненко Ф.Х.


    Мінсоцполітики виклало в новій редакції форму звітності №3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" та Порядок подання цієї форми

    Мінсоцполітики наказом від 05.12.2016 р. № 1476 внесло відповідні зміни до свого Наказу від 31.05.2013 року № 316.

    Так, викладено в новій редакції форму звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» та Порядок її подання.

    Серед іншого, змінено терміни подання форми. Так, за наявності попиту на робочу силу форму №3-ПН подається не пізніше ніж через 3 робочих дні з дати відкриття вакансії.

    Крім того в формі у розділі "Основні дані про вакансії" вказуються дані щодо розмірів основної зарплати.

    А от розділ «Характеристики вакансії(й) та вимоги до претендента(ІВ) (для укомплектування вакансій Державною службою зайнятості)» замінено на розділ "Коментарі до даних про вакансії".

    В ньому буде зазначатися про:

    • кількість осіб, які мають додаткові гарантії щодо сприяння працевлаштуванню та можуть бути працевлаштовані;
    • режим роботи,
    • умови праці,
    • вимоги до кандидат,
    • стаж роботи (років) за відповідною професією (спеціальністю).

    Актуальність вакансій, зазначених у формі № 3-ПН, буде уточнюватися базовим центром зайнятості не рідше ніж двічі на місяць під час особистої зустрічі з роботодавцем по телефону або через засоби електронного зв'язку.

    В додатку до Наказу №1476 наведено приклад заповненого розділу І форми. Наказ набрав чинності 7 лютого 2017 року.


    Нормативно-правова база щодо закінчення 2016-2017 навчального року та проведення ДПА (викачати)


    Уважаемые руководители учебных и дошкольных заведений!

    24.02.2017 на коллегии отдела образования будут присутствовать:
    1)Главный государственный инспектор из госинспекции надзора в АПК, ЖКХ и СКС ТУ Госгорпромнадзора в Донецкой области.
    2)Представитель отделения Фонда социального страхования от несчастных случаев на производстве и профессиональных заболеваний Украины в Донецкой области в г.Константиновке.
    Тема совещания "Охрана труда в учебных и дошкольных заведениях и предупреждение несчастных случаев на производстве". Пожалуйста, если у кого есть какие вопросы по данной теме или иные вопросы по охране труда, подготовьте на коллегию.

    Шановні керівники навчальних закладів району!

    Громадська організація «Фонд «Відкрита політика» протягом року реалізує проект щодо інформування старшокласників із зони АТО і Криму щодо можливостей здобути українську освіту та отримати атестат. Просимо розповсюдити інформацію про консультативну телефонну лінію для школярів і студентів з Донбасу, яка діє за підтримки Міністерства освіти і науки України («Гаряча лінія» - 0800504425 – безкоштовно; +380689512513 (Viber). Консультативні телефонні лінії працюють у робочі дні з 9.00 до 18.00); інформацію про інтернет-платформу «Доступна освіта» (http://dostupnaosvita.com.ua), на якій розміщуються он-лайн уроки з української мови і історії України, покрокові інструкції щодо можливості дистанційного здобуття середньої освіти тощо.


    Уважаемые заведующие ДНЗ и УВК (Степановский и Старониколаевский)!

    1. Подготовьте приказы по своим ДНЗ и УВК (по прилагаемому образцу) об окончании аттестации рабочих мест, дата приказа от 12.12.2016 года. Додатки №1 и №2 к этому приказу подготовим тогда, когда Краматорская СЭС выдаст нам протоколы замеров.

    2. В приказах о начале аттестации рабочих мест, пожалуйста исправьте дату окончания (пункт 4), вместо 01.12.2016г. на 09.12.2016 г.
    3. Оба приказа, исправленный и новый передайте мне, пожалуйста, в ближайшее время.
    С уважением инженер по ОТ Симоненко Ф.Х. 

    Шановні керівники навчальних закладів району!

    Керівникам навчальних закладів необхідно заповнити опитувальники до 06.10.2016 р. та повідомити Максименко Т. Е. 


    Увага!!! Керівникам навчальних закладів!

    В першій половині грудня 2016 року буде проведено конкурс серед молодих учителів району (стаж роботи  до 3-х років включно). Необхідно до 01 листопада представити (Годунова)  одного учасника  (можна більше за бажанням) від навчального закладу (при наявності молодих спеціалістів). Програма  конкурсу додається.


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    У зв’язку з введенням в дію наказу Міністерства освіти і науки України від 31.08.2016 № 1054 про введення в експлуатаціє інформаційно-телекомунікаційної системи державної наукової установи «Інститут освітньої аналітики» «Державна інформаційна система освіти», у 2016/2017 навчальному році статистична звітність та інформація про органи управління освітою і загальноосвітні навчальні заклади повинна бути завантажена на порталі www.diso.gov.ua.  Завантаження можливе у тому числі через портал www.dn.isuo.org/  «Інформаційна система управління освітою» 


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    Зверніть увагу на лист від  15.09.2016 № 832/01-5 Про вимоги для відкриття перших класів у навчальних закладах


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    Нарада директорів навчальних закладів відбудеться 23 вересня 2016 року о 9.00. 


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    ТЕРМІНОВО!!! До 15.09 16.00 заповнити форму РВК-77 (Курс.Школа - Курс.Сайт)

    Головний спеціаліст відділу освіти Єгорова О.П


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    ТЕРМІНОВО!!! Надати пакет документів щодо організації індивідуального навчання для дітей за довідками ЛКК та висновками ПМПК.

    Головний спеціаліст відділу освіти Єгорова О.П


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    Згідно листа Департаменту освіти та науки Донецького обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти від 06.09.2016 № 01/03-143 з метою обліку, систематизації та аналізу даних про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку,  за освітніми потребами з урахуванням видів порушень, районна ПМПК  просить надати інформацію за визначеною у додатках формою (додається).

    Терміново!!! Інформацію слід надіслати до 12.09.2016 року на паперовому вигляді та на електронних носіях до  методичного кабінету  та  на електронну адресу  rmk-pmpk@ukr.net. Тема листа для електронної пошти «База даних».

    Завідувач  РМК Сидорчук Н.В.


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    З 02.09.2016р. по 08.09.2016р. здійснюється прийом звіті з мікрорайону, попередньо оговоривши (у телефонному режимі) час співбесіди. При собі мати звіт ЗНЗ-1 (зроблений у системі Курс:Школа)

    Головний спеціаліст відділу освіти Єгорова О.П


     Шановні керівники навчальних закладів району!

    До 16.00 02.09.16р.  надати інформацію про кількість переселенців із зони АТО 

    До 05.09.16р.  - пільгові категорії 

    Головний спеціаліст відділу освіти Бурлачук Т.М.


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    При роботі з ІСУО взяти до уваги ДОВІДНИК


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    Прошу Вас до 23.08.2016 року надати інформацію щодо кількості дітей ЗОШ, які займаються в спортивних гуртках і секціях.

                          Головний спеціаліст відділу освіти Бурлачук Т.М.


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    1. До 23.08.2016 року узгодити навчальні плани на 2016-2017 н.р.
    2. Оновити програму ІСУО, внести зміни для подальшої роботи з програмою (всі звіти через ІСУО)
    3. Опрацювати шкільну мережу та до 23.08.2016р. надіслати остаточний варіант мережі станом на 23.08.2016

    Головний спеціаліст відділу освіти Єгорова О.П


     

    Керівникам навчальних закладів!

    Інформаційна довідка щодо готовності до нового навчального року

    Акт приёма пищеблока


    Інформація для керівників навчальних закладів

    1) До14.07.2016 р. надати у 3-х екземплярах розроблені паспорти автобусних маршрутів.

    2) до 05.09.2016 р. створити папку в 2-х екземплярах з організації підвозу учнів ( 1 надати в господарчу групу), в якій містяться документи:

    1. Наказ з організації підвозу учнів із призначенням відповідальних вчителів за організацію підвозу дітей закладу.
    2.  Список учнів, які підвозяться із зазначенням: ПІБ дитини, року народження, класу в якому навчається, адреси мешкання. Визначити кількість учнів: 1- 4 кл., 5-9 кл., 10-11кл. Визначити кількість учнів, які підвозяться по кожному населеному пункту.
    3. Затверджений маршрут підвозу учнів(узгоджений з начальником відділу освіти).
    4. Затверджений графік підвозу учнів.
    5. Інформація про водія (копія паспорту, ідентифікаційного коду, свідоцтва водія та медичної довідки).
    6. Копії документів водія: паспорт, ідентифікаційний код, свідоцтво водія,  медична довідка.
    7. Копія свідоцтва медпрацівника, яка проводить щоденний медогляд водія.
    8. Договір на оренду гаража,  в якому зберігається транспорт(бланк договору взяти у Максименко Т.Е.)
    9. Копія документу про проходження техогляду.
    10. Копія страхового полюсу.
    11. Схема руху автобусу, яка узгоджена ДАІ та дійсна на 1.09.2016 р.
    12. Фото автобусу: з переду, з заду, з одного боку (з надписом «Шкільний автобус») та фото передніх скатів.

    Папку з інформацією попереднього року потрібно отримати у Максименко Т.Е.

    Лист МОН Про проведення Першого уроку


    УВАГА!

    Готуємося до нового навчального року /МІКРОРАЙОН

    Головний спеціаліст відділу освіти Єгорова О.П


    Увага! У нас з'явився офіційний відео канал на YouTube! Дивіться та коментуйте! Ласкаво просимо: https://www.youtube.com/channel/UCtO_TIWLPG_B6OR7vHRxrAQ


     

    До уваги керівників!

    Відповідно до п.71 наказу Міністерства освіти України від 15 квітня 1993 року № 102 “Про затвердження Інструкції про порядок обчислення  заробітної плати працівників освіти” (із змінами та доповненнями) за час роботи в період канікул оплата праці  педагогічних
    працівників  та осіб з числа керівного, адміністративно-господарського та навчально-допоміжного персоналу, яким  дозволяється  вести  викладацьку  роботу  або   заняття    з гуртківцями в тій же установі, провадиться з розрахунку заробітної плати,  встановленої  при  тарифікації,  що  передувала    початку канікул.

    Угодою  між відділом освіти Костянтинівської райдержадміністрації і Костянтинівською районною радою профспілки працівників освіти по захисту трудових і соціально-економічних прав працівників встановлено:
    «5.2.2.Залучення учителів, які здійснюють індивідуальне навчання дітей за медичними показаннями, до виконання іншої організаційно-педагогічної роботи у канікулярний період, здійснюється в межах кількості годин навчального навантаження, установленого при тарифікації до початку канікул;

    5.2.3.Тривалість робочого часу педагогічних працівників, залучених у період, що не збігається із щорічною оплачуваною відпусткою, на строк не більше одного місяця, до роботи в оздоровчі табори з денним перебуванням дітей, що діють в канікулярний період у тій же місцевості на базі загальноосвітніх навчальних закладів, не може перевищувати кількості годин, встановлених при тарифікації до початку такої роботи, чи укладенні трудового договору.».


     

    Шановні керівники навчальних закладів району!

    На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 29.04.2016 №1/9-220 «Щодо широкого громадського обговорення» просимо долучитися до громадського обговорення проекту Положення про з'єднаний клас (клас-комплект) початкової школи у філії опорного закладу (додається) і надіслати свої пропозиції до проекту до 19.05.2016 на електронну адресу: krdarayono@ukr.net

    Головний спеціаліст відділу освіти Єгорова О.П


    Шановні керівники навчальних закладів району!

    Відповідно до вимог ст. 34 Закону України "Про загальну середню освіту", на підставі спільного наказу МОНМС та МОЗ від 01.02.2013 №72/78 «Про затвердження Інструкції про звільнення від проходження ДПА учнів (вихованців) ЗНЗ за станом здоров’я», з урахуванням  вимог до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.02.2016 № 94, враховуючи рішення протоколів педагогічних рад навчальних закладів району, з метою якісного проведення ДПА у 2016 році до 29.04.2016 надати пакет документів випускників, які будуть звільнені від проходження ДПА (заяву батьків, одного із батьків або їх законних представників; висновок лікарсько-консультаційної комісії  закладу охорони здоров’я за місцем спостереження дитини, засвідчений печаткою відповідного закладу охорони здоров'я. )

    Головний спеціаліст відділу освіти Єгорова О.П