Вторник, 22.08.2017, 15:43
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Костянтинівської райдержадміністрації

Меню сайту
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Март 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • ДонОблІППО
  • Центр дистанційного навчання ДонОблІППО
  • Методичний кабінет відділу освіти
  • Історичний музей "Пам'ять серця"
  • Відділ інформаційних технологій ДонОблІППО
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Головна » 2017 » Март » 2 » Cемінар-практикум для педагогів-організаторів
    11:09
    Cемінар-практикум для педагогів-організаторів

    З метою удосконалення майстерності педагогів-організаторів, спрямованого на підвищення ефективності виховного процесу, надання методичної та практичної  допомоги щодо удосконалення змісту, форм, засобів та методів роботи з організації діяльності з національно-патріотичного виховання 22.02.2017 р. на базі відділу освіти РДА пройшов семінар-практикум для педагогів-організаторів шкіл Костянтинівського району за темою: «Національно-патріотичне виховання у призмі викликів сучасності. Нові та інноваційні методи патріотичного виховання учнівської молоді».

    Під час теоретичної частини директор РЦДЮТ Пелих М.Е. ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо організації роботи з національно-патріотичного виховання на ІІ півріччя 2016-2017 навч. року. Під час обговорення були розглянуті наступні питання:

    • Система роботи школи з національно-патріотичного виховання учнів;
    • Напрямками роботів з національно-патріотичного виховання;
    • Нормативно-правова база з національно-патріотичного виховання;
    • Організаційно-методична діяльність з національно - патріотичного виховання учнів.

    Після теоретичної частини учасникам семінару було запропоновано прийняти участь у тренінгу «Від створення до застосування».

    Перед заняттям методистом РЦДЮТ Рудіченко С.М. було проведено анкетування «Готовність педагога до впровадження нових педагогічних технологій та інновацій». За підсумками анкетування 13 учасників були розділені на наступні категорії:

    • схильний до інноваційної діяльності,навіть дуже ніж хотілося б – 9;  
    • готовий до впровадженні інновацій, але не знаю як – 4;
    • можу впроваджувати інновації, але не хочу – 0;
    • не можу впроваджувати інновації і не хочу – 0;

     Головним завданням заняття - тренінгу було розділити 50 запропонованих форм проведення виховних заходів з патріотичного виховання на чотири групи:

    1. Актуальні, цікаві та реальні - 17;
    2. Не цікаві та буденні - 13;
    3. Складні не зрозумілі та не реальні - 14;
    4. Креативні, нові та захоплюючі - 8.

    Підсумком семінару було знайомство педагогів з проектною діяльністю громадської організації неформальної освіти «Інша освіта» проекту «Майстерня сільських ініціатив».

    Фотоматеріали можна переглянути тут.

    Переглядів: 151 | Додав: viddil_osvitu | Рейтинг: 1.0/3
    Всього коментарів: 0
    avatar