Модернізація національної системи освіти передбачає передусім пошук нових підходів до самої організації діяльності закладів загальної середньої освіти. Чи обов’язково сьогодні заклади освіти повинністежити за змінами ринку освітянських послуг? Чи потрібна маркетингова діяльність у закладах середньої загальної освіти? Які її основні функції? Чи однаково підходить усім учням запропонована їм освіта? Усі ці та інші проблемні питання висвітлювалися на прикладі діяльності Новодмитрівського НВК у рамках засідання районної школи «Управлінець» з теми «Маркетингова діяльністьзакладу загальної середньої освіти за умов сучасних змін», що відбулося 10 листопада 2017 рокуна базі вищезазначеного закладу для заступників директорів з навчально – виховної роботи.
Методичний захід мав на меті розглянути питання щодо удосконалення організаційних засад впровадження маркетингових стратегій у закладах загальної середньої освіти району.Учасниками заходу були представники відділу освіти Костянтинівської райдержадміністрації, а саме: в.о. начальника відділу освіти райдержадміністрації Кабанцева К.В., завідувач методичного кабінету Ходакова В.А., методисти МК Годунова А.І., Носова О.О., Пасічна Т.В.
У вступній частині зустрічі завідувач методичного кабінету ХодаковаВ.А. зазначила, що нині суспільству, родині, дітям потрібна нова школа – з новим змістом, новими відносинами, доступом учнів до якісної освіти. В умовах ринкових відносин маркетингова діяльність закладів освіти спрямована на задоволення потреб окремої особи (учня), закладу загальної середньої освіти і суспільства(держави) в освітніх послугах.
Продовжив виступ завідувача методичного кабінету директор Новодмитрівського НВК Ібрагімов Р.Н., який познайомив учасників заходу із сучасними формами і методами використання маркетингового підходу в управлінні діяльністю сучасного закладу освіти, проаналізував чинники, що забезпечують повну життєдіяльність закладу освіти в умовах конкуренції для забезпечення якісної освіти.
У практичній частині засідання районної школи «Управлінець» заступники директора з НВР Новодмитрівського НВК МіщенкоЛ.В., Борисевич Н.М. запропонували присутнім стати учасниками ділової гри у формі тренінгу з теми «Маркетинго - зорієнтована школа – шлях до успіху». Налаштувавшись на групову взаємодію, учасники виконували різні інтерактивні вправи, як-от: «Самопрезентація», «Дерево очікувань», «Асоціативний ряд», «Сенкан», «Створення та презентація міні-проектів», «Клубок думок».
Практичний блок школи «Управлінець» було продовжено відвідуванням відкритих уроків із всесвітньої історії в 10 класі на тему «Версальський мирний договір з Німеччиною» у формі брифінгу, учитель Данілова О.Д., з математики в 10 класі на тему «корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості», учитель Данько В.В., інтегрованого уроку природознавства та української мови в 2 класі з теми «Птахи восени. Перелітні та осілі птахи. Виділення орфограми слабкої позиції звуків безпосередньо у процесі письма», учитель Дяченко В.Ю.
До уваги учасників засідання школи «Управлінець» також був представлений феєричний виховний захід «Бенефіс Новодмитрівського навчально-виховного комплексу» під керівництвом заступника директора з виховної роботи Толоконнікової Ж.В., педагога-організатора Гусар Т.О. Підтримував атмосферу свята танцювальний колектив «Грація» Новодмитрівського НВК (керівник Кушнір Л.В.)
Підводячи підсумки роботи, учасники методичного заходу зробили висновок про те, що маркетингова діяльність сучасних закладів освіти повинна спрямовуватисвою роботу на створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морально-естетичного та фізичного розвитку учнів, на модернізацію освітнього процесу шляхом упровадження нових освітніх технологій, спецкурсів, на сприяння розвитку та самовдосконаленню особистості, на формування громадянськості та доступу учнів до якісної освіти.
Фотоматеріали можна переглянути тут. |