Пятница, 26.04.2024, 16:07
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Костянтинівської райдержадміністрації

Меню сайту
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
  • ДонОблІППО
  • Центр дистанційного навчання ДонОблІППО
  • Методичний кабінет відділу освіти
  • Історичний музей "Пам'ять серця"
  • Відділ інформаційних технологій ДонОблІППО
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Головна » 2017 » Декабрь » 13 » Психолого-педагогічний семінар
    11:02
    Психолого-педагогічний семінар

    11 листопада 2017 року на базі Новодмитрівського навчально-виховного комплексу відбувся психолого-педагогічний семінар-практикум практичних психологів та педагогічних працівників-кураторів загальної середньої освіти Костянтинівського району з питання роботи з обдарованими та талановитими дітьми на тему «Особливості організації психолого-педагогічного  супроводу  обдарованих  та  талановитих  дітей».

    Учасниками заходу були 22 педагога та фахівців психологічної служби району за участю Прокоф’євої Л.Р., методиста з психологічної служби відділу освіти.

    Загальною метою семінару-практикуму було розкриття ролі  практичного  психолога та вчителя в організації  роботи  з  обдарованою  та  талановитою  молоддю в освітньому закладі, а саме:

    - попередженні виникнення проблем розвитку дитини;

    - надання допомоги дитині у вирішенні актуальних завдань розвитку, навчання, соціалізації (труднощі у навчанні, проблеми з вибором освітнього і професійного маршруту, порушення емоційно-вольової сфери, проблеми взаємин з однолітками, учителями, батьками);

    - психологічному забезпеченні освітніх програм;

    - розвитку психолого-педагогічної компетентності (психологічної культури) учнів, батьків, педагогів.

    На початку заходу методист Прокоф’єва Л.Р. , надала методичний коментар з проблеми «Особливості  організації психолого-педагогічного  супроводу  обдарованих  та  талановитих  дітей у сільській школі», охарактеризувавши актуальність обраної теми.

    Директор Новодмитрівського навчально-виховного комплексу, Ібрагімов Р.Н., презентував учасникам заходу систему роботи школи з обдарованими та здібними дітьми. Показником системності та цілісної роботи є високі досягнення учнів у навчанні протягом багатьох років.

    Завершила теоретичну частину семінару Шаповалова С.І., культорганізатор районного центру дитячої та юнацької творчості, яка  у своєму виступі на тему «Робота  з  обдарованою дитиною в  позашкільному  просторі» ознайомила присутніх з організацією позашкільної освіти в нашому районі як однією із складових у системі безперервної освіти, спрямованої на забезпечення творчого, інтелектуального, духовного розвитку дітей та молоді.

    Заступник директора Новодмитрівського навчально-виховного комплексу з науково-методичної роботи Міщенко Л.В. поділилася досвідом практичної роботи з даного питання, презентуючи комплексне  заняття  з  елементами  групової  дискусії  та  гри для  учнів-членів Малої Академії Наук  «Шлях  до   успіху». Учителі та психологи у ході заняття виробили спільну стратегію і тактику поведінки дітей під час підготовки до захисту наукових робіт, а також відпрацьювали навички ораторського мистецтва та підвищили впевненість у своїх силах.

    Під час проведення заняття в групі з елементами флештренінга на тему «Успішний  вчитель-успішний  учень» Борисевич Н.Н., заступник директора Новодмитрівського навчально-виховного комплексу з навчально-виховної роботи, запропонувала випробувати методи самоактуалізації особистості педагогів та поділилася релаксаційною методикою, спрямованою на профілактику емоційного вигоряння.

    Цікавинкою семінару стало проведення гри-руханки  «Австралійський дощ», яку запропонувала та провела практичний психолог Катеринівської ЗОШ – Байгуш С.Л. з метою забезпечення психологічного розвантаження учасників семінару-практикуму.

    Практичний психолог Тарасівського навчально-виховного комплексу  Літвінова – Де Моура Гонсалвес І.Л. провела майстер-клас на тему «Роль мотивації у розвитку здібностей обдарованих і талановитих учнів, активізація ресурсів», під час якого розкрила важливу роль  мотивації у розвитку здібностей обдарованих і талановитих учнів. Учасники семінару практично відпрацівали тренінгові технології щодо розвитку власних ресурсів, мотивації.

    Практичний психолог школи Хачатрян Л.К. протягом у всієї практичної частини ділилася досвідом роботи на тему «Формування та розвиток стресостійкості» як з обдарованими дітьми, так і з дорослими, що їх оточують – вчителі та батьки. Велику увагу психолог приділила важливості стимулювання саморозвитку педагогів, підвищенню їхньої психологічної компетентності, зокрема, готовності до роботи з особливо схильними до навчання і творчості дітьми.

    На завершення практичної частини заходу Лусіне Хачатрян познайомила присутніх з можливістю використання в роботі техніки «Лялька-мотанка» (на основі ниток) - однією із практик арт-терапії, яка є  ефективною для розвитку психологічної культури і підвищення рівня психологічного здоров'я. Використовуючи відповідні матеріали, учителі та психологи виготовили ляльку-мотанку «Ангел».

    Теоретичні та практичні матеріали семінару–практикуму виправдали очікування учасників заходу щодо вдосконалення системи роботи з талановитою молоддю та забезпечення ефективності її функціонування в закладах загальної середньої освіти району.

    За результатами опрацьованих анкет учасників семінару захід пройшов на високому методичному рівні та мав практичну спрямованість.

    Переглядів: 426 | Додав: viddil_osvitu | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar