15 листопада 2017 року в Зорянській спеціалізованій школі І-ІІІ відбувся семінар-практикум практичних психологів закладів загальної середньої освіти Костянтинівського району на тему «Педагогічна майстерність у роботі з дітьми в умовах модернізації освіти. Психологічні аспекти».
Захід відбувся за участю Прокоф’євої Л.Р., методиста з психологічної служби методичного кабінету відділу освіти. Учасниками заходу були 11 фахівців психологічної служби району.
Захід мав на меті узагальнення знань учасників про психологічні аспекти педагогічної майстерності у роботі з дітьми в умовах модернізації освіти, що здійснюється через ознайомлення з поняттям «педагогічна майстерність»; відпрацювання окремих вправ для визначення та розвитку психологічних особливостей педагогів, що необхідні для формування їхньої педагогічної майстерності.
На початку заходу методист Прокоф’єва Л.Р. надала методичний коментар з проблеми «Шляхи модернізації шкільної освіти в Україні на сучасному етапі», охарактеризувавши актуальність обраної теми.
Теоритичну частину частину семінару продовжила Хорсун М.О., заступник директора Зорянської СШ І-ІІІ ст.., яка ознайомила присутніх з діяльністю закладу щодо формування педагогічної майстерності в умовах реформування сучасної освіти, зокрема, із структурою моніторингу якості методичної роботи з розвитку професійної компетентності педагогів школи.
Практичний психолог школи Фостик К.О. презентувала свій досвід роботи у теоретичному блоці семінару за темою «Психологічний супровід розвитку професіоналізму педагога», який продовжила висвітлювати у практичній діяльності учасників у формі інтерактивного заняття «Відкриття та розвиток власних ресурсів педагогічної майстерності.»
Практичний психолог Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів Колеснік К.М. запропонувала свій досвід роботи на тему «Розвиток психологічної компетентності як вагомої складової професійної діяльності педагога», що завершився вправами «Бінго» та релаксацією «Водоспад».
Завершилася практична частина заходу виступом Кашуби О.І., практичного психолога Іллінівської СШ І-ІІІ ст.., яка розкрила проблему «Зниження ризику професійного вигорання педагогів в умовах пілотування у проекті "Нова українська школа", а також провела декілька вправ, спрямованих на усвідомлення педагогами своїх емоцій та почуттів, прийняття їх, освоєння ефективних способів зняття внутрішнього напруження, прийомів саморегуляції.
Теоретичні та практичні матеріали семінару–практикуму виправдали очікування учасників заходу щодо розвитку уміння стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень та спроможності сприяння формуванню комунікативних умінь і навичок методичної діяльності.
За результатами опрацьованих анкет учасників семінару захід пройшов на високому методичному рівні та мав практичну спрямованість.
|