9 січня 2020 року в залі Костянтинівської районної ради відбувся семінар-практикум у формі практичного заняття для практичних психологів, фахівців ІРЦ та асистентів вчителів ЗЗСО на тему ««Профілактика та подолання булінгу в закладах освіти».
Метою даного заходу було підвищення рівня фахової майстерності, обмін досвідом роботи підвищення рівня фахової майстерності, обміну досвідом роботи практичних психологів, фахівців ІРЦ та асистентів вчителів ЗЗСО з питань набуття теоретичних знань та практичних вмінь під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Після вступного слова методиста Прокоф’євої Л.Р. на тему «Організація роботи практичного психолога з дітьми з ООП» досвідом роботи із застосуванням різноманітних методів і прийомів, спрямованих на формування та розвиток навичок міжособистісної взаємодії учасників освітнього процесу поділилася практичний психолог інклюзивно-ресурсного центру Сімакова О.О. Тему виступу «Організація корекційно-відновлюваної роботи та психолого-педагогічного супроводу для дітей з особливими освітніми потребами» було продовжено підчас відпрацювання вправ, спрямованих на розвиток рухомоторних навичок:
-пальчикові ігри-маніпуляції,
-кінезелогічні ігри.
Учитель-логопед інклюзивного-ресурсного центру Соболєкова О.М. запропонувала для ознайомлення та апробації теоретичний та практичний матеріали на тему «Розвиток фонематичного слуху у дітей з особливими освітніми потребами».
Підводячи підсумки семінару, учасники зазначили, що запровадження інклюзивної освіти – це тривалий процес з багатьма «підводними каменями», але запорукою успішності реформи в нашій країнї є співпраця між учасниками освітнього процесу. А головне – повага до кожного члена суспільства.
Матеріали заходу можна переглянути тут.
|