Воскресенье, 22.12.2024, 17:37
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Костянтинівської райдержадміністрації

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
  • ДонОблІППО
  • Центр дистанційного навчання ДонОблІППО
  • Методичний кабінет відділу освіти
  • Історичний музей "Пам'ять серця"
  • Відділ інформаційних технологій ДонОблІППО
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всего: 4
    Гостей: 4
    Пользователей: 0
    Головна » 2020 » Январь » 9 » Семінар-практикум для практичних психологів, фахівців ІРЦ та асистентів вчителів ЗЗСО
    16:47
    Семінар-практикум для практичних психологів, фахівців ІРЦ та асистентів вчителів ЗЗСО

    9 січня 2020 року в залі Костянтинівської районної ради відбувся семінар-практикум у формі практичного заняття для практичних психологів, фахівців ІРЦ та асистентів вчителів ЗЗСО на тему ««Профілактика та подолання булінгу в закладах освіти».

    Метою даного заходу було підвищення рівня фахової майстерності, обмін досвідом роботи підвищення рівня фахової майстерності, обміну досвідом роботи практичних психологів, фахівців ІРЦ та асистентів вчителів ЗЗСО з питань набуття теоретичних знань та практичних вмінь під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

    Після вступного слова методиста Прокоф’євої Л.Р. на тему «Організація роботи практичного психолога з дітьми з ООП» досвідом роботи із застосуванням різноманітних методів і прийомів, спрямованих на формування та розвиток навичок міжособистісної взаємодії учасників освітнього процесу поділилася практичний психолог інклюзивно-ресурсного центру Сімакова О.О. Тему виступу «Організація корекційно-відновлюваної роботи та психолого-педагогічного супроводу  для дітей  з особливими освітніми потребами» було продовжено підчас відпрацювання вправ, спрямованих на розвиток рухомоторних навичок:

    -пальчикові ігри-маніпуляції,

    -кінезелогічні ігри.

    Учитель-логопед інклюзивного-ресурсного центру Соболєкова О.М. запропонувала для ознайомлення та апробації  теоретичний та практичний матеріали на тему «Розвиток фонематичного слуху у дітей з особливими освітніми потребами».

    Підводячи підсумки семінару, учасники зазначили, що запровадження інклюзивної освіти – це тривалий процес з багатьма «підводними каменями», але запорукою успішності реформи в нашій країнї є співпраця між учасниками освітнього процесу. А головне – повага до кожного члена суспільства.

    Матеріали заходу можна переглянути тут.

     

    Переглядів: 291 | Додав: viddil_osvitu | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar