«Навчання» як освітня категорія супроводжує людину протягом усього її життя. Найкращі вчителі, інструктори, тренери всього світу шукають нові підходи до нього. Широке застосування комп’ютерних технологій в освіті поступово, але досить впевнено, стає найважливішою деталлю освітнього процесу школи.
З метою підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників у визначенні методів, форм, засобів для підвищення мотивації навчальної діяльності учнів на уроках іноземних мов 19 березня 2019 року в залі районної ради було проведено семінар-практикум для вчителів іноземних мов освітніх закладів Костянтинівського району з теми «Використання аудіо- та відео-матеріалів на уроках іноземних мов».
Теоретичний блок методичного заходу розпочався переглядом мотиваційного ролика «Мультимедійне освітнє середовище НУШ». Інформаційно - пізнавальний матеріал з проблеми заходу було представлено презентацією «Мультимедійний компонент навчання іншомовної компетенції на уроках іноземних мов» завідувачем методичного кабінету, куратором учителів іноземних мов Ходаковою В.А., керівником методичної комісії вчителів іноземних мов Фроловою О.М.
Практичний блок пройшов у формі презентаційного меседжа з досвіду роботи вчителів закладів освіти району. Майстер-клас з теми «Свята англомовних країн. Святкування Дня подяки в США» запропонував учитель іноземних мов Іванопільської СШ І-ІІІ Кривалов Г.А., фрагмент уроку з теми «Використання інтерактивної дошки як універсального засобу навчання іноземної мови в початкових класах» провела учитель іноземних мов Марківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Губар Є.В., майстер-клас «Використання автентичних текстів на уроках англійської мови з теми «Джерело життя» продемонструвала учитель іноземних мов Новодмитрівського НВК Фролова О.М.
У підсумковій частині заходу проведено інтерактивну вправу «Подарунок учителю» (Teacher Training Quiz. My present to my colleague for the lessons), під час якої учасники семінару зробили висновок про те, що використання інформаційних технологій на уроках іноземних мов підвищує зацікавлення учнів тим, що відбувається на уроці, покращує хід уроку, його планування, засвоєння нового лексичного та граматичного матеріалу.
Тож швидкий перехід від традиційних методів навчання до мультимедійних є необхідним і неминучим.
Фотоматеріали можна переглянути тут. |