Пятница, 22.11.2019, 20:42
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Костянтинівської райдержадміністрації

Меню сайту
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
  • ДонОблІППО
  • Центр дистанційного навчання ДонОблІППО
  • Методичний кабінет відділу освіти
  • Історичний музей "Пам'ять серця"
  • Відділ інформаційних технологій ДонОблІППО
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Головна » 2019 » Март » 20 » Семінар-практикум для вчителів хімії та біології
    16:54
    Семінар-практикум для вчителів хімії та біології

    З метою надання методичної допомоги педагогам щодо впровадження інтерактивних технологій в освітній процес, формування  самоосвітньої  та соціальної компетентностей учнів 20 березня 2019 року на базі Іванопільської спеціалізованої школи відбувся семінар-практикум для учителів хімії та біології закладів освіти району  на тему «Розвиток творчих здібностей учнів при вивченні природничих дисциплін».

    У вступній частині заходу заступник директора з навчально-виховної роботи Іванопільської СШ Оносова О.А. ознайомила присутніх із специфікою роботи школи, презентувала досвід роботи педагогічного колективу щодо участі у різних сучасних проектах та високі досягнення учнів та педагогів в них.

    У теоретичній частині  семінару-практикуму  методист методичного кабінету Годунова А.І. наголосила на ролі сучасного вчителя, який повинен дати учням не тільки об’єктивні знання з свого предмету, а й виховати громадянина своєї країни, патріота України.

    Під час практичної частини  заходу  Бондаренко Н.О., учитель вищої категорії, «старший учитель», вчитель хімії та біології  Іванопільської СШ провела майстер-клас «Кроссенс як засіб інтеграції українознавчого компонента в уроки хімії».

    Учителі практично відпрацювали інноваційну технологію «Кроссенс», використовуючи свої навички, знання і вміння  щодо володіння найефективнішими методами і прийомами роботи під час уроку і в позаурочній діяльності. За допомогою асоціативних малюнків вони складали логічний змістовий ланцюжок знань з того чи іншого питання. Такий метод потребує творчого підходу, розвиває логічне мислення, вимагає сформувати власне бачення проблеми.

    Присутні також детально обговорили дотримання техніки безпеки в кабінеті хімії та біології, а саме: правила  ведення документації, проведення  інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів, правила проведення хімічного експерименту та інше.

    Бондаренко Н.О. поділилась досвідом роботи з організації навчальної діяльності учнів за моделлю «перевернутого навчання» на уроках хімії. Ці  надсучасні уроки ефективно впроваджує в освітній процес Неля Олексіївна, досвід її роботи поширюється на рівні області.

    На засіданні круглого столу «Мої педагогічні знахідки» учасники семінару обмінялись досвідом роботи щодо створення методичного продукту від науково-методичних комісій вчителів хімії та вчителів біології за підсумками навчального року.             

    Велике зацікавлення в учасників семінару викликала презентація мультимедійного проекту роботи з учнями в мережі Інтернет.

    У формі дебатів пройшло обговорення даного проекту, де кожен учасник семінару висловив свою думку. Педагогічні працівники обговорили шляхи підвищення якості викладання предметів природничого циклу, проведення гурткової і науково-дослідної роботи, впровадження електронних програм. Слухачі отримали змістовний методичний матеріал на електронних носіях.

    Усі учасники  відзначили  високу якість семінару, його практичну направленість,  підкреслили те,  що знання, отримані в ході методичної зустрічі, є змістовними, ефективними та проведені згідно з сучасними вимогами освіти.

    Фотоматеріали можна переглянути тут.

    Переглядів: 69 | Додав: viddil_osvitu | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar