Четверг, 22.08.2019, 10:29
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Костянтинівської райдержадміністрації

Меню сайту
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
  • ДонОблІППО
  • Центр дистанційного навчання ДонОблІППО
  • Методичний кабінет відділу освіти
  • Історичний музей "Пам'ять серця"
  • Відділ інформаційних технологій ДонОблІППО
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Головна » 2019 » Апрель » 17 » Семінар-практикум для заступників директорів
    11:46
    Семінар-практикум для заступників директорів

    16 квітня 2019 року в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум для заступників директорів закладів освіти на тему «Формування ефективних стратегій в управлінні закладом освіти в системі інклюзивного навчання».

    Метою даного заходу було підвищити теоретичний та науково – практичний рівень заступників директорів із питань впровадження та формування ефективних стратегій в системі інклюзивної освіти; обговорити роль та задачі управлінців щодо створення умов для забезпечення ефективного навчання дітей з ООП; ознайомити із системою роботи закладу з формування концепції інклюзивної освіти через запровадження нововведень в освітній  процес;  активізувати практичні  аспекти в освітньому просторі закладу освіти.

    Гостями семінару стали представники відділу освіти Костянтинівської райдержадміністрації: Кабанцева К.В. разом з методистами Годуновою А.І., Вовченко І.В. та заступники директорів закладів освіти району.

    Семінар відкрила заступник директора з НВР Бринько Ю.Ю., яка ввела учасників заходу в сюжет вправою «Кораблики очікування». Учитель початкових класів Ларченко О.М. провела «Ранкове коло», яке є запорукою успішного дня в початковій ланці.

    Учитель 1 класу Мардашова І.І. під час свого виступу на тему «Досвід роботи вчителів початкових класів в умовах інклюзивного навчання» надала не лише теоретичні аспекти з даного питання, але й поділилася практичним досвідом з проблеми формування компетентнісної особистості учнів з особливостями психофізичного розвитку.

    Тему роботи щодо створення умов для забезпечення ефективного навчання дітей з ООП у практичній частині семінару продовжила асистент вчителя Наливайко Л.П., запропонувавши  майстер-клас з синельними паличками. Поробки у вигляді квітів гості залишили на згадку про семінар.

    Психолог Колеснік К. М. запропонувала  гру під назвою «Нитка», порушивши проблему інтеграції у суспільство дітей з особливими освітніми потребами; наочно продемонструвала соціальні й емоційні зв’язки, що забезпечують необхідні умови для розвитку дитини. Під час активної співпраці було  створено тематичні колажі щодо алгоритму впровадження інклюзивної освіти в закладах освіти району, ідейний зміст яких полягав у наступному «Адміністрація і педагоги» – описали умови, які будуть сприяти якісному навчанню дітей з особливими освітніми потребами; «батьки» – про  комфортність навчання; «діти» – очікування від перебування в закладі, де впроваджене інклюзивне навчання.

    Учитель-логопед  Соболекова О.М. ознайомила зі специфікою роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями та провела вправу «Привітання».

    Завершили семінар проведенням техніки для саморегуляції «Літл Чікен», після чого гостям запропонували поділитися своїми враженнями від участі в даному заході. Усі учасники підтвердили думку про те, що  для інклюзивного навчання в початкових класах важливо створити такі умови, за яких усі діти матимуть однаковий доступ до освіти. Це стосується й дітей з особливими потребами. Учасники зазначили, що такий підхід дає можливість усім учасникам освітнього процесу отримати досвід, знання, що сприятимуть подоланню упереджень й дискримінації, формуванню позитивного ставлення до всіх учасників освітнього процесу.

    Фотоматеріали можна перглянути тут.

    Переглядів: 63 | Додав: viddil_osvitu | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar