«Не словом, а ділом: особистісно-орієнтований підхід у процесі навчання німецької мови» - ця досить актуальна тема, особливо в Рік німецької мови в Україні, об’єднала учасників заняття обласної Школи-лабораторії вчителів німецької мови, що відбулося 20 грудня 2017 року на базі Новодмитрівського НВК.
Захід мав на меті підвищення професійної кваліфікації керівників науково-методичних комісій іноземних мов та учителів німецької мови з проблеми особистісно-орієнтованого підходу до навчання німецької. Учасниками заходу були педагоги Костянтинівського району, міст Костянтинівки та Дружківки.
У вступній частині заняття з вітальним словом до педагогів області звернулася завідувач методичного кабінету відділу освіти райдержадміністрації, куратор іноземних мов Ходакова В.А. Презентаційний матеріал щодо підвищення іншомовної мовленнєвої компетентності учнів Новодмитрівського НВК підготувала заступник директора з НМР Міщенко Л.В.
Теоретична частина Школи-лабораторії розпочалася виступом методиста ВГО ДонІППО Серебрякової Н.О., яка ознайомила учасників із сучасними вимогами до навчання німецької мови як першої та другої іноземної у світлі положень Концепції «Нова українська школа» та регіональної програми «Освіта Донеччини в європейському вимірі.2017-2020 роки» в частині «Мовна освіта».
Під час відкритого діалогу педагоги обговорили важливе питання з формування чи не найскладнішої граматичної компетентності учнів на уроках німецької мови. З метою створення письмових висловлювань різних жанрів з дотриманням усіх вимог до змісту та форми висловлювання в контексті підготовки учнів до ДПА та ЗНО приділили особливу увагу проблемі формування дискурсивної компетенції.
Далі учасники заходу взяли участь у комунікативному тренінгу з писемного мовлення в різних видах текстів. Об’єднавшись у групи, педагоги розробили алгоритм формування граматичної компетенції школярів, який будуть використовувати у практичній діяльності.
У заключній частині заняття вчителі німецької мови виробили практичні рекомендації щодо реалізації особистісно-орієнтованого підходу на уроках та позаурочній діяльності, а для підвищення ефективності роботи з граматичним матеріалом використовувати сучасні технології навчання. Учасники Школи-лабораторії високо оцінили рівень підготовки та проведення методичного заходу й висловили бажання брати і надалі участь у таких заняттях.
Фотоматеріали можна переглянути тут. |