Суббота, 20.04.2024, 07:52
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Костянтинівської райдержадміністрації

Меню сайту
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
  • ДонОблІППО
  • Центр дистанційного навчання ДонОблІППО
  • Методичний кабінет відділу освіти
  • Історичний музей "Пам'ять серця"
  • Відділ інформаційних технологій ДонОблІППО
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Головна » 2017 » Декабрь » 21 » Вчимося навчати німецької
    11:43
    Вчимося навчати німецької

    «Не словом, а ділом: особистісно-орієнтований підхід у процесі навчання німецької мови» - ця досить актуальна тема, особливо в Рік німецької мови в Україні, об’єднала учасників заняття обласної Школи-лабораторії вчителів німецької мови, що відбулося 20 грудня 2017 року на базі Новодмитрівського НВК.

    Захід мав на меті підвищення професійної кваліфікації керівників науково-методичних комісій іноземних мов та учителів німецької мови з проблеми особистісно-орієнтованого підходу до навчання німецької. Учасниками заходу були педагоги Костянтинівського району, міст Костянтинівки та Дружківки.

    У вступній частині заняття з вітальним словом до педагогів області звернулася завідувач методичного кабінету відділу освіти райдержадміністрації, куратор іноземних мов Ходакова В.А. Презентаційний матеріал щодо підвищення іншомовної мовленнєвої компетентності учнів Новодмитрівського НВК підготувала заступник директора з НМР Міщенко Л.В.

    Теоретична частина Школи-лабораторії розпочалася виступом методиста ВГО ДонІППО Серебрякової Н.О., яка ознайомила учасників із сучасними вимогами до навчання німецької мови як першої та другої іноземної у світлі положень Концепції «Нова українська школа» та регіональної програми «Освіта Донеччини в європейському вимірі.2017-2020 роки» в  частині «Мовна освіта».

    Під час відкритого діалогу педагоги обговорили важливе питання з формування чи не найскладнішої граматичної компетентності учнів на уроках німецької мови. З метою створення письмових висловлювань різних жанрів з дотриманням усіх вимог до змісту та форми висловлювання в контексті підготовки учнів до ДПА та ЗНО приділили особливу увагу проблемі формування дискурсивної компетенції.

    Далі учасники заходу взяли участь у комунікативному тренінгу з писемного мовлення в різних видах текстів. Об’єднавшись у групи, педагоги розробили алгоритм формування граматичної компетенції школярів, який будуть використовувати у практичній діяльності.

    У заключній частині заняття вчителі німецької мови виробили практичні рекомендації щодо реалізації особистісно-орієнтованого підходу  на уроках та позаурочній діяльності, а для підвищення ефективності роботи з граматичним матеріалом використовувати сучасні технології навчання. Учасники Школи-лабораторії високо оцінили рівень підготовки та проведення методичного заходу й  висловили бажання брати і надалі участь у таких заняттях.

    Фотоматеріали можна переглянути тут.

    Переглядів: 500 | Додав: viddil_osvitu | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar