04 квітня 2019 року на базі відділу освіти Костянтинівської райдержадміністрації відбулося засідання районної методичної комісії вчителів-філологів у формі експериментального педагогічного майданчика з проблеми «Майстерність учителя-філолога: його творча ініціатива, удосконалення методів роботи на уроках мови та літератури».
У роботі засідання взяли участь 15 філологів із закладів загальної середньої освіти району. Вони відзначили актуальність проблеми. У теоретичній частині заходу виступила Лаврова Л.П., керівник районної методичної комісії вчителів української мови та літератури, з теми «Майстерність учителя-філолога: його творча ініціатива, удосконалення методів роботи на уроках мови та літератури». Досвід роботи з означеної проблеми представили такі вчителі: Мартиненко Н.М., учитель української мови та літератури Торського НВК, «Інтерактивна дошка padlet як мотиваційний засіб під час вивчення нової теми»; Бударєва Н.В., учитель зарубіжної літератури Марківської ЗОШ, «Соціальні сервіси web2.0 в роботі вчителя зарубіжної літератури. Приклади інтерактивних завдань на LearningApps» та Ступіна Л.В., учитель російської мови та літератури Кіндратівської СШ, «Створення ситуації успіху на уроках зарубіжної літератури».
Більше часу приділили практичній частині, де всі учасники активно апробували технології, представлені педагогами, а саме: «Тренажери уяви або вчимося писати творчо»: 1.Біном фантазій. 2. Метод фокальних об’єктів. 3.Асоціативний ланцюжок. 4.Твір-пазл) (Криленко М.С., учитель зарубіжної літератури Іванопільської СШ І-ІІІ ступенів); «Сенкан як методична скарбниця критичного мислення» (Гологурова О.В., учитель зарубіжної літератури Білокузьминівської ЗОШ І-ІІІ ст..); «Шаблон власного висловлювання» (Рєпка Т.О., учитель зарубіжної літератури Торського НВК; «Кроссенс – асоціативна загадка нового покоління» (Шейко Л.І., учитель української мови та літератури Софіївського НВК).
По завершенню практичної частини всі учасники об’єдналися до рефлексивного кола педагогічних думок, де обговорили ряд питань: продуктивність і результативність кожної технології, методів, прийомів на уроках філологічних дисциплін та схвалили досвід колег.
Запропоновано учителю Новодмитрівського НВК Лазоренко Л.В. популяризувати власний досвід на платформі «На Урок».
Робота методичної комісії пройшла динамічно, продуктивно, ефективно. Організація екпериментального педагогічного майданчика дозволяє скоординувати пошуки педагогів-філологів з реаліями сучасної школи, обмінюватися досвідом, відкривати яскраві персоналії освітян-новаторів.
Фотоматеріали можна переглянути тут. |